Välkommen, då ! (Handskak)

Y O !
Jag heter Sebastian Mellergård men det inofficiella och mer populära namnet är Görda
  Här har jag tänkt sätta mina grubbel på pränt för eder att läsa och älska och inget annat.   
  Jag sysslar med hiphop, och i den krestsen går jag också under samma alias, och kommer skriva om hur det går på den fronten. Annars kommer det handla mycket om andra personers musik, se där, och då speciellt just hiphop men även dubstep och om mer specifika artister i alla tänkbara och otänkbara genrer. 
 Vilken dag blir då inte bäst startdag för min blogg? Jo just idag, gott folk, på den första dagen det här deceniumet. Det är en speciell dag, även om den just nu känns seg som vilken dag som helst.  
 Känn er fria att lämna kommentarer och deklarera hur ni tänker, slå till mig eller klappa mig, alltså vänskapligt, inte klappa till mig.  
Jag kommer att skriva om vad fasen som helst som dyker upp någonstans bland båda mina hjärnceller och ni får gärna hålla er här, eller långt borta, när Görda Grubblar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0